Inget stresstålig.

Liam är skapligt glad över sin mössa som han fick av grannen Bettan i present idag❤️

Idag har jag konstaterat att är det något som jag inte ska utsätta mig för igen så är det att befinna mig i stora folkmassor tillsammans med mina barn. 
Vi var nere på stan en sväng idag då det just nu är augustifest i norrköping, med marknad, karuseller och andra jippon. 
Jag, grannen och barnen skulle bara ner och kolla lite på marknaden och handla lite godis till helgen och det var väll inga problem tänkte jag, jag har ju varit på marknad förr. 
Men jag kände fasiken att det blev jobbigt och jag blev sjukt stressad av hela situationen. 
Det var så mycket folk i rörelse, man ska hålla koll på värdesakerna eftersom att det är ficktjuvarnas mecka samtidigt som man ska ha full fokus på barnen så att inte dom försvinner iväg, sen kommer det folk man känner och hälsar och så är det ju roligt om man faktiskt hinner titta något på det som säljs oxå. 
Detta har inte varit några jätteproblem tidigare, men idag var det inte roligt alltså. 
Jag blev bara yr, stressad och astrött av vistelsen nere på stan. 
Detta har med all säkerhet med min hjärnoperation att göra och i samband med medicinerna så klarar jag inte av stressiga situationer längre. 
Jag är inte det minsta stresstålig, jag blir typ arg/förbannad när jag känner mig stressad och jag kan nog framstå som lite bitchig, men det är verkligen inte min mening. 
Så jag får helt enkelt försöka att undvika såna situationer istället. 

Imorgon blir det bröllop i Götet, och det ska bli så roligt😉
//Bex 

Kommentera här: