Diagnosfördröjningen kvittar?!?

(null)
Igår fick jag ett brev på posten från patientskadenämnden med beskedet om att dom inte anser att det spelat någon roll om jag hade fått hjälp från första dagen jag sökte för mitt uppenbart sjuka bröst eller inte. 
Dom skriver att diagnosfördröjningen inte spelar någon roll för jag hade varit arbetsoförmögen ändå, hur dom nu kan tro sig veta det, om det hade stannat vid bröstcancer och inte spridit sig så hade jag ju arbetat som vanligt idag så vi är väll inte riktigt överens. 
Men jag förstod att jag skulle få avslag eftersom att det inte går att bevisa varken eller, men det känns bara så surt. 
Ekonomin blir verkligen lidande när man inte jobbar och har dom utgifterna som sjukdomen medför.
Jaja det är som det är och inte kan jag göra något åt det. 

Nu kör vi fredagsmys med säsongspremiären av gladiatorerna till frönas förtjusning❤️
//Bex 

Kommentera här: