Första julmaten avklarad.

(null)
Fy farao vad trött jag varit idag, jag har varit och handlat och tvättat lite men annars har det inte hänt så mycket här hemma. 
Jag har inte haft ork till nånting men det är ju så, det går upp och ner hela tiden. 
Man kan inte alltid vara på topp liksom. 
Hur som helst så fick fröna iallafall dekorera ett pepparkakshus innan dom for iväg på innebandyträningen, eller tomtehus som dom själva döpte det till. 
Det blev väldigt tjusigt och det står tomtar runt hela byggnaden på vakt och håller inbrottstjuvarna borta.  
Så nu pryder detta fina "tomtehus" vårat vardagsrum och ger lite extra julkänsla. 

Själv har jag ätit den första julmaten nu ikväll medan dom andra i familjen var på träningen, vi hade nämligen julavslutning med styrelsen och beställer då lite julmat till efter mötet. 
Så nu är första "julbordet" avklarat så får vi se hur många till det blir innan julafton, jag vet att vi har ett till inbokat iallafall, men blir det inte mer än så mår man åtminstone inte illa när man ser julmaten på julafton. 
//Bex 

Kommentera här: