Jag och pensionärerna.

(null)
Det var uppenbarligen inte bara jag som tänkte att man skulle börja i tid med förberedelserna inför julhelgen. 
Det är ju bara måndag så jag åkte och storhandlade som jag brukar göra i början av veckan, men det var duktigt med folk redan nu. 
Det brukar vara jättelugnt i mataffären på förmiddagarna, typ jag och lite andra pensionärer, men inte idag, och stan var inte mycket bättre den när jag for ner för att uträtta det sista med julklapparna, man känner verkligen att julen börjar närma sig med stormsteg. 
Dock hann jag inte med allt som jag skulle göra idag så jag lär väll behöva ge mig ut igen innan helgen😱
Helt sjukt vad klockan går fort om dagarna, jag som tänkt hinna med så mycket men tiden räcker liksom inte till, och jag som har "all tid i världen" som folk brukar säga, men just denna veckan har jag provtagning och behandling och då försvinner massor utav den tiden. 
Men vi hoppas på att det är lugnt uppe på provtagningen i morgon så att det går snabbt och smidigt. 
//Bex 

Kommentera här: