Julkul och andra advent.

Såååå väldigt mysigt. (null)
Vilken helg, den blev verkligen helt underbar. 
Igår spenderade vi mycket tid i idrottshallen då Liam först hade innebandyskolan och direkt efter hade Linnea träning med "julkul" då föräldrar är med och spelar match emot barnen, Liam var självklart med och sen hade vi även med kusinen Wilma då hon tycker det är roligt med innebandy, själv hade jag inte tänkt att spela till en början men när Wilma lurade in mig på plan så hade jag så roligt att jag inte kom därifrån. 
Riktigt skoj även om vi föräldrar förlorade efter nogare omräkning men jag tror ungarna fuskade😉
Efteråt blev det fika uppe på läktaren medan herrarna värmde upp inför match. 
Till kvällen kom Becca och Apollo och gjorde oss sällskap till middagen och lördagsmyset då Macke varit iväg hela helgen. 

Idag har vi först på förmiddagen varit hemma hos svärmor där det bjöds på adventsfika. 
Nu är det verkligen bara 2 veckor kvar till julafton, så nu är det bara lite vitt puder på marken som saknas. 
På eftermiddagen åkte jag och fröna på Kolmårdens sagojul då vi inte hade något bättre för oss, och tro att vi hade det mysigt, det var så fint och juligt, barnen fick göra sina egna fågelfröbollar att hänga i träden, vi åkte häst och vagn och var även och hälsade på trollen i trollskogen. 
Och efter vi varit i djurparken ett tag så intog även mörkret kolmårdsskogarna och med det så blev det ännu mysigare. 
Fröna var jättenöjda och jag kunde inte varit mer glad över att dom faktiskt skötte sig exemplariskt under hela vistelsen, inget tjat, gnäll eller grin och då är det helt underbart att vara själv med fröna och ha lite kvalitetstid. 
Så ikväll går jag och lägger mig med ett leende på läpparna efter en så lyckad helg. 
//Bex 

Kommentera här: