Kul för en dag.

(null)
Idag har jag haft sååå jädra roligt, jag har nämligen jobbat ute på mitt gamla jobb BE group.
Varje år anordnas det lunchjulbord för personalen på BE och då krävs det oxå extra personal i köket, och då vi nästan alltid är samma gäng ifrån Charlies som jobbar på dessa tillställningar så fick jag vara med även i år, dessutom är det sista julbordet någonsin med detta gäng på denna arbetsplats då våran chef Lisbeth nu har sålt restaurangen, och jag var bara tvungen att få vara med en sista gång, jag ringde till och med till onkologen och flyttade min behandling som jag egentligen skulle haft idag, så nu får jag åka till Linköping imorgon istället. 
Men vad gör man inte för att få känna sig som den gamla Beccy för en dag. 
Satan vad jag saknar mitt arbete, men det får mig oxå att inse att jag aldrig skulle klarat av att jobba som förr, en dag funkar men satan vad trött jag blev mot slutet, jag gick mest och yra runt och såg allmänt förvirrad ut🤪
När man är mitt uppe i arbetet känner man ju inte av så mycket men nu några timmar senare har jag värk i både fötter och rygg, svanket är värst, som sagt man tänker att man inte ska bära tungt eller göra något väldigt ansträngande för kroppen men det är omöjligt att inte göra dom sakerna när man väl står där, jag får ont i kroppen av vissa saker som jag gör här hemma oxå, men man kan ju inte gå och vänta på att nån annan ska göra det som behövs göras hela tiden, då tar det alldeles för lång tid så då gör man det själv istället, värken släpper väll nångång tänker jag och under tiden finns det ju tabletter. 
Men imorgon känner jag faktiskt att det ska bli skönt att få slänga sig i sjukhussängen och "slappa" lite, det är behandlingarna som får mig att varva ner och koppla av, då är jag ju liksom fastkopplad och kommer ingenstans, så jag har inte mycket till val och det kanske är det som krävs😂
//Bex 

Kommentera här: