Lite julkänsla i kaoset.

(null)
Ja då har det blivit fredag och för att "fira" in helgen så kom Erik och Ellie förbi på en fredagsfika, dom skulle även hämta en kalender som dom hade beställt men då det var alldeles för länge sedan vi sågs så passa det ju bra med lite fika och skitsnack oxå. 
Det ser dock ut som kriget här hemma nu då jag fått för mig att vi ska göra om i hallen, vi har liksom kvar hatthyllan/klädställningen som satt när vi flyttade in, men ställningen är väldigt stor och klumpig och tar mycket plats så jag tänkte att vi skulle styra om lite för att få lite mer öppen yta. 
Och när jag får för mig någonting så ska det gärna hända direkt, jag tänker att jag klarar nog av det mesta själv men oftast visar det sig att jag har helt fel, så sen står vi här med halvfärdiga projekt.
Och så oxå denna gång😬
Men men det blir nog bra tillslut. 
Och med tanke på att det är första advent på söndag så var jag även tvungen att dra fram lådan med julpyntet mitt i allt kaos oxå. 
Man måste faktiskt ha lite julkänsla när man tänder första ljuset tycker jag. 
Så nu har vi stjärnor i fönstret och tomten Åke sitter på sin plats i hallen, en bra början iallafall.
//Bex 

Kommentera här: