Vila är inte alltid rätt.

(null)
Folk brukar säga till mig att jag ska ta det lugnt och vila när jag har ont i huvudet och känner mig hängig och det har jag oxå gjort men inte har jag mått bättre för det, men så nu tre dagar i rad har jag vaknat med ett huvud som tycks ha varit på fest kvällen innan, så jag har inte känt mig speciellt pigg på att gå upp ur sängen och starta dagen, men när barnen är lämnade på skolan och jag själv ätit frukost så har jag de senaste dagarna haft något ärende som ska uträttas, det går lite trögt till en början men när jag väl kommit hemifrån och är i full gång så har huvudvärken släppt och jag har mått mycket bättre. 
Lite omvänt men praktiskt för då får man saker gjort😉
På kvällarna är jag visserligen totalt slutkörd men vad gör väll det. 

Nu blir det en helg där vi får klara oss utan pappa Macke då han ska iväg och spela bowling igen. 
Men imorgon vet vi ju vart jag och fröna kommer att spendera största delen av dagen, idrottshallen😉
//Bex 

Kommentera här: