Får ta alla symtom på allvar.

Återigen har det blivit söndag och helgen har sprungit förbi.
Idag har Linnea haft sin dans och efteråt åkte jag och Linnea ut till Svärtinge en sväng innan jag själv åkte hem och lämnade Linnea kvar då hon ska sova hos kusinerna inatt eftersom att det är sportlov veckan som kommer. 
Jag ska ju upp till sjukan imorgon och ta prover inför onsdagens behandling och då är det ju skönt om jag slipper ha med mig ungarna dit, så Liam åker jag och lämnar på dagis då han har varit hemma en vecka och är väldigt peppad över att få komma tillbax till dagis och kompisarna igen. 

På onsdag när jag har behandling ska jag visa sköterskan ett märke på axeln som jag haft ett tag nu, det ser ut som om det skulle vara nåt hudutslag eller bett typ men det är helt slätt så man känner inget när man drar fingret över det. 
Det är säkert ingenting men då den här j@vla sjukdomen uppenbarligen sprider sig väldigt lätt i min kropp och med hög hastighet oxå för den delen så är det ju bättre att ta det säkra före det osäkra och ta alla ovanliga symtom på största allvar. 
Ska även fråga om min mage som beter sig bra konstigt ibland, vet inte om det är inflammationen eller vad det kan vara men det lär väl visa sig på röntgen i så fall tänker jag. 
Men jag kan få så väldigt ont i mellangärdet ibland efter maten och ha en sån mättnadskänsla att jag börjar må illa fast jag bara kanske ätit hälften av det jag brukar få i mig. 
Vill bara inte behöva börja med kortison igen så jag drar mig ju för att ta upp detta med sköterskan. 
Jaja, det är till att vara fåfäng även om man är sjuk och kanske borde tänka mer på att få må bra istället.😉
//Bex 

Kommentera här: