Jag gör en "Trump"

Imorse vaknade jag utan feber, jag mådde inte helt ok men jag var feberfri iallafall, så då valde jag att åka och veckohandla idag så att jag åtminstone fick något gjort, kan vara så att jag har lite svårt att vara still och därför tvättade lite oxå, men annars har jag inte gjort så jättemycket och jag måste ju säga att jag känner av direkt när jag gjort något ansträngande, min temp har vacklat mellan 37,3-37,7 under hela dagen men aldrig överstigit 38 så då anser jag det inte som feber😉
Men på eftermiddagen efter jag hämtat Liam så stod termometern på 38,2 igen när jag kolla. 
Jag blir så trött på mig själv att jag inte bara kan lyssna på min omgivning och sätta mig i soffan och bara ta det lugnt. 
Men Näe det är väl onödigt, Jaja det är ju jag själv som får lida för det. 

Sen har jag även ett i-landsproblem, det var det här med håret igen. 
Nu har jag bestämt mig för att bli mörk eftersom att min ursprungliga hårfärg är mörk och då blekning sliter för mycket på mitt stackars sköra hår, så jag gick till en hårvårdsbutik/frisör som då berättade att en intensivtoning är det bästa för håret. 
Jag handlade och färgade och kände mig nöjd, men så dök det upp något som jag inte varken sett eller tänkt på när jag haft min blonda mohikan liknande toffs på huvudet och det är att håret fortfarande inte växer ordentligt längs upp på hjässan efter strålningen, när jag strålade hjärnan så låg jag på rygg och strålades från bägge hållen så dom här strålarna har ju då överlappat varandra därav att hårväxten längst uppe på hjässan inte har återhämtat sig och kommer nog förmodligen aldrig att göra. 
Men när håret var blont så såg man ju inte det men nu när det blivit mörkt så syns det ganska väl😩
Så nu blir det till att göra en "Trump" och kamma över flintet med det hår man har. 
Nä vars så farligt är det väl inte men det är väldigt tråkigt när man tar av sig mössan och man ser skalpen på mig. 
Många problem finns det här i världen och jag sitter på ett av dom😂
//Bex 

Kommentera här: