Lugnt i schemat nu.

Ja då var den här helgen över då, och jädrans vad fort det gick. 
Liam har spelat innebandy, Linnea har haft sin första danslektion, som hon dessutom tyckte var jätterolig, sen har jag och Linnea varit och hälsat på Ida och Kim och myst med nya tillskottet Molly och så har vi även haft Stoffe, Lovisa och Ture över på middag då Stoffe ska hjälpa oss att lösa "badrumssituationen" på bästa sätt. 
Vi behöver ju något slags avlastningsutrymme nu när jag så smart valde att ta bort skåpet som vi hade i badrummet innan😬
Jaja, det kommer nog bli bra när vi blir klara iallafall. 
Macke har även varit med Linnea och tittat på när kusinen spelat fotboll oxå. 
Mycket har vi hunnit med därav att helgen gått så extremt fort. 

Ja jag älskar när man har saker att göra typ hela tiden och ungarna får göra det dom verkligen vill och tycker är kul, och så är det fruktansvärt skönt när man som förälder slipper att försöka komma på saker att göra hela tiden för att fröna är uttråkade, men så har jag dock mått väldigt bra denna helg oxå, det var ett tag sedan jag tog medicin och jag känner mig ok i kroppen, värre kommer det nog bli helgen efter min nästa behandling, för då är det verkligen allt som ska in i kroppen, det är cytostatikan, skelettstärkande och den antihormonell sprutan, så då lär jag nog vara skapligt mör i kroppen och mindre sugen på att sitta vid frönas aktiviteter och vänta. 
Men det blir ett senare problem, den här helgen har varit bra iallafall. 

Nu har jag ännu en vecka framför mig som är ganska lugn, inga sjukhusbesök och inga medicineringar, och då jag nu inte har nåt med arbetsförmedlingen att göra längre och knappt nåt med försäkringskassan heller då alla utredningar är färdiga så blev det plötsligt väldigt lugnt i schemat. 
Men det dröjer nog inte länge innan alla kallelser till olika röntgens och hjärtkontroller dimper ner i brevlådan och då blir det ju full fart igen så jag passar på att njuta av "lugnet före stormen" 
//Bex 

Kommentera här: