Orkade inte ta mig hemifrån.

Noooo!

Åh vilken skitdag det här blev då, jag som skulle åka och handla, tvätta och städa lite men ingenting av det fick jag gjort idag, istället vaknade jag med en feber på 39,4. 
Så Macke fick komma hem och köra Liam till dagis imorse för inte ens det klarade jag av. 
Så idag har jag sovit, sovit och åter sovit, precis som att min kropp visste att fröna skulle tillbaka till skola och dagis idag efter sportlov och sjukdomar så då passar vi på att stänga av kroppen för en dag. 
Efter febernedsättande och en hel dag med sömn så tog mitt huvud med sig resten av min kropp för att gå ner till skolan och hämta Linnea och det var efter halva vägen dit som jag kom fram till att jag nog inte ska sätta mig i en bil för att hämta Liam på dagis då benen kändes som spagetti på mig och jag var helt orkeslös, så det blev Macke som fick hämta honom oxå.  
Nu på kvällen börjar tempen stiga över 38strecket igen så om jag vaknar med feber imorgon oxå så får jag nog slå en pling till onkologen iallafall, det kan ju vara så att dom vill att jag går och tar prover för att hålla koll på de vita blodkropparna, men idag hade jag fasiken inte orken att ta mig till sjukan och sitta ibland en massa människor om min sköterska hade velat det, så jag la mig och sov istället. 

Nu återstår det bara att se hur kvällen och natten kommer att bli, men jag hoppas självklart att jag kommer att må bra imorgon igen så att man kan göra sina sysslor då jag känner att man har halkat efter en del nu. 
//Bex  

Kommentarer:

1 Ullis:

Hoppas du mår bättre idag. Annars hoppas jag du ringt till US i Linköping för rådgivning.//Ullis

Svar: Jo jag vaknade utan feber imorse, nu ska jag bara lära mig att ta det lugnt oxå😉
Bex

Kommentera här: