Snacka om tidsoptimist.

Ni vet ibland när man känner sig lite spontan och man bara får för sig att göra om nå't litet hemma i boningen för att få det lite trevligare, just ett sånt ryck fick jag idag när jag klev ut ur duschen och såg kaoset i och runt vårt badrumsskåp. 
Till en början gick det helt ok men när jag tömt skåp och hyllor och slängt det som var för gammalt eller som inte används så kom jag fram till att det blev en hel del kvar som jag helt plötsligt inte visste vart jag skulle göra av.
Och när jag fått ner det mesta i lådor så kom jag fram till att detta var nog ett större projekt än vad jag hade tänkt från början. 
Men vi fick maskinerna på plats tillslut ändå så får jag försöka styra upp resten i veckan som kommer, jag har ju en lugn vecka nu framför mig så jag menar varför inte fylla den med arbete. 
Jag är en sådan tidsoptimist och jag lär mig tydligen aldrig.
Ja ja det blir nog bra i slutändan iallafall när allt blir klart.

Nu har denna helg nått sitt slut och imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter. 
Och efter behandlingen som jag hade tidigare i veckan mår jag ändå ok, ont i huvudet har jag haft och varit lite trött, sliten och illamående ibland men annars helt ok. 
Dumt att klaga liksom😉
//Bex 

Kommentera här: