Uppvärmning inför morgondagen.

Åh äntligen torsdag och vad den är efterlängtad nu vill jag lova, eftersom Liam har varit sjuk hela veckan så är jag nu väldigt glad att få lämna hemmet och bara koppla av, får se hur länge jag orkar hålla i bara, börjar känna mig riktigt trött nu. 
Men jag har ju somnar i Beccas soffa förut.
Näe det reder nog upp sig när man fått i sig lite "energidricka" eller vad man ska kalla det. 
Vi tar det som lite uppvärmning inför morgondagens äventyr då jag och Becca först ska gå på bio och sen även äta ute på restaurang då det var Beccas födelsedagspresent från mig, fantasin stod liksom på noll och att då gå runt i butiker för att hitta någon present blir bara fel så då fick det bli så här istället, men jag menar hon får ju ha mig till sällskap och det är väl en underbar gåva bara det så hon kan gott vara nöjd tycker jag😆

Inatt och under hela dagen idag har Liam äntligen varit feberfri och nu är han så väldigt sugen på att få gå tillbaka till dagis så imorgon kanske vi avslutar veckan med att Liam får träffa dagiskamraterna igen och mamma får vara hemma och vila lite inför nästa veckas sportlov då Linnea kommer att vara hemma åtminstone några av dagarna. 
//Bex 

Kommentera här: