Ännu en bröllopsdag❤

Idag firar jag och min älskade man Macke 4:årig bröllopsdag, och jag måste väl säga det klyschiga "jag vet inte hur jag hade klarat mig utan honom"
Men det är ju faktiskt sant, Macke är ju den som hjälper mig genom allt och som ger mig styrka när jag mest behöver den, han är den som står ut med mitt dåliga humör och mina spydiga kommentarer när jag tagit medicin, han är den som kramar och tröstar mig när jag gråter och är ledsen och han är även den som får mig att skratta tills jag storknar.
Han är oxå den som givit mig den fina familj jag har idag. 
Ja han är helt enkelt mannen i mitt liv och jag hoppas att det får förbli så i många år framöver. 
Och då Becca precis varit magsjuk så blir det att spendera denna torsdagskväll med att mysa ner sig i soffan här hemma med lite godsaker, jag och Macke har ju inte riktigt ekonomin till att gå och köpa presenter till varandra och varför gå och köpa nånting onödigt bara för att vi har bröllopsdag, så det här är både billigare, bättre och mysigare. 
Ja jag har inget att klaga på iallafall. 
Grattis på bröllopsdagen mannen min❤
//Bex 

Kommentera här: