Äntligen snö.

Torsdag och ingen torsdagsdrink😱
Becca och hennes arbetskollegor har nämligen bestämt att ha personalfest ikväll, på en torsdag, det är väl onödigt. 
Så vi fick flytta fram drinken till måndag nästa vecka istället, då finns det i och för sig lite att fira oxå eftersom att Becca drar ifrån och blir ett år äldre än mig..typ😉
Så jag får hålla till godo med kaffe och sällskapet av min familj ikväll. 

Tro att ungarna är glada nu när snön har kommit, vi har åkt pulka i olika backar både igår och idag, eller rättare sagt så har ungarna åkt pulka, jag har dessvärre gjort mig illa i ryggen efter att jag och Liam gick ut i tisdagskväll när snön kom och hade snöbollskrig, eftersom att jag mår helt ok nu så har jag ju orken att leka mer med barnen än vanligt men då går jag och gör mig illa istället, jag misstänker att det är en sträckning eller dylikt, för äter jag lite värktabletter så lindrar det i några timmar. 
Men jag har ju stått i backen och tittat när fröna har åkt iallafall. 

Nu är det inte många dagar kvar av detta jullovet så snart börjar allvaret igen. 
Gäller att passa på och njuta nu de sista dagarna, dagarna med hela familjen och dagarna utan cytostatika. 
//Bex 

Kommentera här: