Bara 242 sidor.

Igår kom nog det fetaste brevet som jag fått på posten iallafall, tyvärr var det ju inte roligare för att det var större än de vanliga breven jag får, det var nämligen bara 242 sidor med läkarutlåtanden, sjukskrivningar, journaler, ansökningar och avslag på min ansökan från LÖF (patientförsäkringen) 
Eftersom att jag inte blev tagen på allvar till en början för drygt 4 1/2 år sedan så gjorde jag en anmälan till LÖF om förlorad arbetsinkomst men fick nu alltså avslag på det och 242 förklaringar på varför. 
Jag hade väl egentligen inte trott annat men det gör ju inte att man blir mindre besviken. 

Alltså när man ser den här bunten med papper framför sig och börja läsa om allt man har gått igenom så blir man faktiskt ganska ledsen. 
Det är helt sjukt vad man har hunnit med på drygt fyra år, alla behandlingar, läkarbesök, operationer, strålningar och mycket mycket mer. 
Dessutom alla ansökningar man gjort, jag har även gjort en lex Maria på den förbaskade j@vla inhyrda läkaren på vårdcentralen som var så nonchalant och respektlös när jag bad om hjälp så hon borde fasiken inte få jobba som läkare. 
Jag fick visserligen rätt i min fråga och läkaren fick en prick men mycket mer än så händer inte. 
Tidningen fick nys om fallet genom IVO (inspektionen av vård och omsorg) och skrev om det i tidningen men nämnde aldrig några namn eller så. 

Jaja, det var dom timmarna det, man lägger ju liksom ner lite tid på dessa grejer oxå, det går ju knappast av sig självt. 
Men som jag sagt förut "det gäller till att vara så pass frisk så man orkar vara sjuk"
//Bex 



Kommentera här: