Mycket som ska göras.

Skaplig bula. 

Idag har jag varit med Linnea på skolan en stund på förmiddagen för att se hur det går till och hur dom arbetar, det är faktiskt Linnea själv som tjatat om att hon vill att jag ska vara med i skolan och titta så det är ju inget som jag har hittat på. 
Och då det imorgon är dax för cytostatika igen så passa det bäst för mig att vara med på skolan idag eftersom att jag blir på så fruktansvärt dåligt humör efter behandlingarna, och med den korta stubinen som man då har kanske man inte ska utsätta sig för att vara omringad av ett 20tal ungar. 
Men dagen innan behandling brukar vara ganska fullspäckad ändå, jag brukar tvätta och se till att kylskåpet är fyllt med det som kan tänkas behövas dom närmsta dagarna, då jag inte brukar vara så sugen på att åka och handla dagarna efter behandling, jag blir stressad och irriterad, jag glömmer hälften och efter att ha gått i halva butiken vill jag bara ut därifrån. 
Så att handla innan behandling är det bästa och sen skickar jag ner Macke till affären om det är nåt som tar slut eller fattas. 

Har även städat kaninernas bur idag med frönas "hjälp" så det blev ju att städa efter dom oxå på balkongen då det låg halm och spån över hela golvet.
"Jag kan jag kan" säger ungarna hela tiden även om man ber dom att vänta och sen kommer mycket riktigt hälften på golvet då  säcken som allt skulle i vek sig😩
Och då kommer man genast på varför man gör allt själv istället, det blir liksom mindre arbete i längden. 
Jaja nu är det gjort iallafall och trött och öm i kroppen blev jag på köpet. 

Möttes av en något ledsen dotter idag när jag hämta henne på skolan, hon hade åkt på en rejäl smäll när dom lekte och hon hade dykt in i ett bord. 
Snörpan då. 
Hon ser ut som en riktig slagskämpe. 
//Bex 

Kommentera här: