Nåt att se fram emot.

Mycket sång och dans blev det😉

Ibland när det blir för mycket i mitt lilla huvud och jag blir trött och matt av behandlingarna så finns det en grej som får mig att fly bort från verkligheten för en stund.
Det är nämligen att sätta på mig hörlurarna eller bilstereon om jag är på väg någonstans och dra på Linkin Park på hög volym och sen bara njuta av att jag ska få se dom live i sommar. 
Det löser kanske inga problem i längden men alla bekymmer försvinner för ett litet tag iallafall. 
Just nu är ju det de enda som jag har att se fram emot och det ska dessutom bli så himla kul. 
Shit alltså, Linkin park ska verkligen komma till lilla Norrköping. 
Jag längtar nåt så sjukt mycket!!!

Idag har Olle (förra grannen) varit här med barnen och lekt rövare, roligt har dom och livligt blir det så efteråt är man helt slut, men vad gör väl det när barnen har roligt. 

Jag fick även tag i min handläggare Bo på FK idag, så nu har han fått mitt mail med frågorna och jag har fått en tid för ett nytt möte, så bättre lycka denna gång hoppas jag. 
//Bex 

Kommentera här: