Nu tar vi helg.

Ja ikväll kör vi lite mamma-dotter mys. 
Grabbarna i familjen åkte på hockey, Liam självklart i sin nya vita hästen keps och halsduk, han var så nöjd och stolt när han åkte hemifrån. 
Så nu är det bara jag och Linnea kvar här hemma, så vi ska mysa ner oss i soffan med popcorn och godis och kolla på säsongsstarten av fångarna på fortet. 

Så nu tar även jag helg ifrån alla papper som ska läsas och utlåtanden som ska skrivas och så hoppas jag på att några dagars vila gör mig gott. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Ullis:

Vi har tydligen haft samma kontaktsköterska och jag kommer också att sakna henne. Lyckligtvis har jag en doktor som jag känner mig trygg med.

Svar: Ja Linda var så bra, snäll och gullig, kommer att sakna henne jättemycket😢
Vilken läkare har du då?!
Jag har Munila.
Bex

2 Ullis:

Jag har en ST läkare som heter Athanasios Tsirelis. Han är mycket noggrann och lyssnar alltid på mig. Sen jobbar de ju i team så han står ju inte ensam med besluten

Svar: Ja precis.
Jag hade oxå en ST läkare först när jag blev sjuk som var jättebra, men han gick ju vidare sedan till strålningen😢
Men min läkare idag är väldigt bra.
Bex

3 Ullis:

Min läkare Athanasios gick också vidare, först till gyncancerpatienter och nu till strålningen men jag fick behålla honom ändå. Jag uttryckte starkt önskemål att få behålla honom och det fick jag till min glädje göra också. Skönt att vi är nöjda med våra doktorer.

Svar: Ja absolut, det är viktigt att ha läkare och sköterskor som man trivs med när man ska träffas så ofta.
Bex

Kommentera här: