Bättre bekväm än snygg.

Sport-bh, mitt nya favoritplagg. 

Nu har jag bestämt mig, jag ska skita i löspattarna hädanefter. 
Nu är det inte så att jag varit flitig användare av dom ändå, varken dom i silikon eller vaddering, men när jag har velat vara lite extra fin vid festligare tillställningar så har dom åkt på. 
Kläder gör sig oftast finare på kroppen om man har ett par bröst som sticker ut lite under blusen, klänningen eller vad det nu kan vara. 
Men nu har jag bestämt mig för att droppa bröna helt och bara använda sådana kläder som jag känner mig bekväm i utan att ha några fejkbröst. 
Jag har börjat använda väldigt mycket sporttoppar, även när jag badar för dom sitter på plats, dom sitter tätt emot kroppen, tappar inte formen när dom blir blöta och många toppar är väldigt fina och dessutom väldigt bekväma, man får dock leta ett tag innan man hittar dom som funkar då tillverkarna gärna stoppar i en liten extra vaddering för syns och bekvämlighetens skull, och då det inte funkar på mig eftersom att jag bara kan fylla ut mellanrummet som blir mellan huden och toppen med luft så ser det väldigt konstigt ut. 
Så det blir mycket kläm och känn innan jag går in i provhytten när jag ska köpa en ny sporttopp. 
Men bröna lägger jag nu alltså på hyllan då det är väldigt mycket bekvämare att vara utan och slippa svett och värme som blir utav dom 
Kanske kommer att ändra mig framåt men just nu när det är varmt ute känns det bäst så här. 
Så på nästa resa får bröna ligga kvar här hemma, förstå bara vad plats jag sparar i resväskan😉
//Bex 

Kommentera här: