Ett tungt avsked.


Ikväll firade vi in Mackes semester och frönas sommarlov med lite god mat och dryck ute på gården med grannarna. 
Liam har även gjort sin sista dag på dagis idag, när hans sommarlov är slut så börjar han på 6års i skolan. 
Så idag blev det att ta farväl från fröknarna som vi nu har haft i så många år, då många av dom har varit med ända från när Linnea började dagis för nästan 7år sedan. 
Så dessa fröknar har fått varit med om mycket eftersom de oxå har varit med ifrån början av min/våran cancerresa. 
Det har ju hänt ganska mycket genom åren med spridningar och operationer mm, och är det några som man berättar allt för så är det dessa människor som faktiskt tar hand om våra barn största delen av dagen. 
Det var även just på dagiset som jag fick samtalet av min läkare där jag fick veta att de hittat något i hjärnan på mig som inte hör hemma där, det var en av dagisfröknarna som fick krama om och trösta mig när jag inte kunde hejda mina tårar, så det är med lite sorg i hjärtat som man nu säger farväl. 
Liam ville att vi skulle ge hans fröknar en avskedspresent oxå, så det fick bli en liten gullig ljuslykta och en fin kökshandduk. 
Påhittigt värre, jag menar en handduk har väl alla användning för😉
Nu hoppas vi på det perfekta semestervädret med mycket sol och bad. 
//Bex 

Kommentera här: