Kroppen slår av för en stund.

Idag har jag varit trött vill jag lova, när jag hade varit och lämnat fröna på frita och dagis så åkte jag hem för att sätta mig och äta frukost i lugn och ro som jag brukar göra, men idag kunde jag knappt hålla ögonen öppna när jag väl satte ner rumpan i soffan, så när frukosten var uppäten somnar jag sittandes i soffan med telefon i handen. 
Det är då man märker att kroppen säger ifrån, så det var bara att lägga sig ner och sova i en timme, det var tur att jag hade lovat att hämta Becca på jobbet innan lunch annars hade jag nog sovit bort hela dagen, men när jag väl hade kommit upp på bena igen så kände jag mig genast mycket piggare så då blev det en skogspromenad med Becca och en sväng till Ica för att inhandla de ingredienser som behövs när jag i veckan ska ge mig på att baka. 
Både jag och Macke fyller år nu inom några dagar så då får man passa på att baka lite så familjen får lite hembakta kakor. 

Och eftersom att vädret blev så fint så här på eftermiddagen så kom Erika, Stefan och Tindra över på lite gårdshäng, dom bor ju på andra sidan Vilbergen så det tar ju inte många minuter att vandra, så vi fick i oss lite käk, fika och fröna fick leka av sig ute i det fina vädret. 
Lite sådär lagom på en tisdag. 
Imorgon blir det att åka till Linköping för mig och börja med "sommarbehandlingen" 
Det vill säga den utan cellgifter, så då ska jag även börja med de antihormonella tabletterna oxå som ska tas varje dag, hur jag nu ska komma ihåg det, jag som knappt kommer ihåg att ta på mig skorna innan jag går ut😆
//Bex 

Kommentera här: