Cancern skördar sina offer😢

Tro att fröna är nöjda. 

Jamen då kör vi helg igen och denna helg innehåller bland annat kalas för en av Linneas klasskamrater, födelsedagsfirande för svärfar/farfar Challe och kusinen Wilma och till frönas glädje så är vi även hundvakt tills imorgon och tro att ungarna är lyckliga, om fröna själva hade fått välja så hade vi varit ute och gått på promenad hela natten, inte ens gladiatorerna på tv:n får dom på andra tankar. 
Jaja det gäller väll att passa på när man äntligen har en hund här hemma. 

Själv har jag styrt för fullt här hemma idag, tagit bort och tvättat alla vinterjackor, överdragsbyxor, vantar och mössor, har lagt ut saker på loppis, handlat present och varit hos tandläkaren, och jag blev godkänd denna gång oxå. 
Jag har tandläkarförsäkring och betalar därför en summa varje månad, men slipper att betala varje gång jag går dit och tur är väll det då det blir att jag gör ett tandläkarbesök nästan 1 gång var fjärde månad, och förra gången sa även tandsköterska att hon trodde att jag hade rätt till bidrag eftersom att jag tar mediciner som gör mig så muntorr och som då försämrar mina tänder, och mycket riktigt så fick jag ett intyg av min läkare, så nu blir det ännu billigare för mig att gå till tandläkaren, det är ju kul att man kan ha turen med sig nån gång😉

Igår fick jag även veta att ännu en ung person förlorat kampen mot denna förbannade sjukdom, eller kamp vet jag inte för det gick så fort så personen i fråga fick aldrig någon chans att starta upp nån kamp😢
FUCK CANCER🖕🏼🖕🏼
//Bex 

Kommentera här: