Grattis Sverige🇸🇪🇸🇪

Då börjar Sveriges nationaldag lida mot sitt slut och så även våran långhelg. 
Imorgon är vi tillbaka i vardagen igen och jag ska direkt till Linköping och tankas med medicin, och om jag inte räknat fel så är det dax för mixen imorgon då jag oftast blir dålig med feber efteråt😕
Jaja, bara att bita ihop för jag har inte direkt något alternativ. 

Idag for vi ner på stan för att ha lite nationaldagsmys tänkte vi, såg nämligen på Norrköpings hemsida att det var lite jippo nere i en av parkerna i city. 
Men jag måste faktiskt säga att jag blev besviken, hade tänkt mig att det skulle vara mycket mer för barnen att göra, men det var bara en enda lång kö till nån ansiktsmålning som ändå inte var nåt lockande, det var musik på scen och veteranbilar men inget att göra direkt, jag hade mer trott att det skulle vara som när det är midsommar, lite mer aktiviteter liksom. 
Så vi gick upp till city och köpte glass istället och gick till en lekpark, och sen avsluta vi dagen med att ungarna hade vattenkrig ute på gården. 
Trots besvikelsen så blev det ett bra avslut på helgen. 
//Bex 


Kommentera här: