Imorgon ska jag "skannas" igen.

Älskar badsäsongen❤️

Shit vad helgen går fort, men mycket har vi hunnit med. 
Idag var Macke iväg och jobbade lite så jag tog med mig fröna och badväskan och drog till badet där vi även mötte upp Erika. 
Linnea som har lärt sig att simma nu spenderade väll ungefär 97% av vår vistelse i vattnet och hon var ungefär lika mycket under vattnet som över så det blev väldigt mycket häng vid poolkanten för mig och Erika, Liam var mestadels i vattnet oxå men han gick upp och värmde sig lite titt som tätt och underhöll sig en stund i lekparken mellan doppen. 
Skönt och trevligt var det men satan vad trött jag blir efteråt, det är ju inte direkt så att man har en lugn stund som man hade när dom var små och sov lite mellan varven, Näe här är det full fart hela tiden och man får vara glad om man hinner sätta sig ner i en stol i några minuter. 
Det kan ju vara trevligt att få sätta sig med en kaffe och andas ut lite men annars har jag inga problem att sitta vid poolkanten, jag kan lika gärna sitta där som att sitta i gräset, och lite vattenstänk har väll ingen dött av även om det kan bli lite kallt för stunden. 
Det jobbiga är bara när dom inte vill vara i samma pool, men då hade jag ju snälla Erika till hjälp idag. 

Efter badet blev det födelsedagsfirande för farfar Challe och kusin Wilma, och då gjorde sig en kaffe och en bit tårta gott i magen vill jag lova. 

Imorgon är det sjukan och röntgen som gäller för mig, och som vanligt så känner jag mig lite nervös, jag har trots allt haft svårigheter med att äta på sistone då jag blir mätt väldigt fort och många gånger inte känner någon hunger/sug alls. 
Men jag hoppas på att det beror på inflammationen mellan tarmarna och att det lugnar ner sig om jag nu får ta ett break med cellgifterna. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Ullis:

Härligt att ni kunnat njuta av det fina vädret, snart är det midsommar och då blir det annat. Hoppas du får bra besked efter röntgen, själv ska jag få besked på torsdag. Jobbigt väntan.//Ullis

Svar: Svensk sommar som sagt. 😉
Håller tummarna att du får en bra torsdag med bra besked.
Bex

Kommentera här: