Mitt i min "happy week"

Då var man tillbaka i verkligen, idag var det Linköping och onkologen som stod på schemat och mycket riktigt så blev det stora behandlingen där jag tar både cellgifter och skelettstärkande, får även i mig antikroppar oxå men dom är ju redan blandade med cytostatikan som jag tar så nu för tiden tar ju inte det någon extra tid. 
Så en behandling som förr tog mig en 3-4 timmar tar nu för tiden bara ca: 1- 1,5timme om man räknar med lite byte av droppåsar och snack med sköterskan. 
Nu tar i och för sig restiden nästan 2 timmar bara den och speciellt som idag då det var långa köer in till både parkeringarna och P-huset, så när nån åkte ut blev en insläppt. 
Jag kände att jag inte riktigt hade varken tiden eller tålamodet till att stå i kö och vänta på att få parkera så jag parkerade nere vid trädgårdsförening istället så fick jag och mamma helt enkelt gå därifrån upp till sjukan. 
Jag har ingenting emot att ta några extra kliv och stör mig väll inte jättemycket men just idag så spöregna det så det hade varit skönt med en parkering lite närmare onkologen. 
Jaja vi drunknade åtminstone inte i regnet. 

Får vi se hur det blir efter medicin den här gången, alltid lika spännande. 
Hoppas att jag inte blir för febrig och dålig, än så länge mår jag ok iallafall men det kan ju ändras fort. 
Fick även en läkartid inför sommar och semestrar idag, och självklart så får jag trycka in den i min "roliga" vecka, veckan då jag ska börja med att åka och övernatta i Ullared med bästa tjejerna, och veckan då jag/vi ska till Bråvalla och kolla Linkin Park, där emellan har jag en dag fritt för att vila lite, trodde jag, men då trycker vi in ett läkarbesök. 
Hoppas för allt i världen att det blir ett väldigt bra läkarbesök.  
//Bex 

Kommentera här: