Mycket roligt som väntar.

Becca köpte en cider till mig idag. 

Ni som känner mig förstår ironin. 

Jag HATAR nämligen banan.
Jag är typ rädd för dom, så illa är det. 

Då är snart midsommar här igen och som sig bör så ska det lekas, dansas runt midsommarstången, sjungas och ätas sill med färskpotatis, nubben står jag dock över då det är jag som kör, attans jag som verkligen gillar ren stark sprit...eller😆

Sen efter midsommar fortsätter roligheterna med våran (tjejernas) årliga resa till Ullared med övernattning och shopping och allt vad det innebär. 
Sen är det ju även Bråvalla nästa vecka och jag är väldigt laddad inför Linkin Park's uppträdande ❤️❤️
Mycket roligt framöver nu, jag har dock ett läkarbesök emellan alla festligheter som drar tillbax mig till verkligheten, kan inte ha för roligt på en och samma gång utan man måste väll ha något som plockar ner en på jorden igen. 

Men nu startar vi festligheterna med den vanliga hederliga torsdagsdrinken hemma hos Becca. 
Glad midsommar. 
//Bex 

Kommentera här: