Torsdagsdrink på Bråvalla.

Ny frissad och med en nyinköpt Linkin Park tröja tog jag och Becca våran "torsdagsdrink" på Bråvalla. 

Jisses vilken upplevelse det blev igår då vi var på Bråvalla och tittade på Linkin Park. 
Dom är så fantastiskt bra och det är ett sånt drag i deras musik så att man omöjligt kan stå still. 
Jag är så väldigt tacksam att jag fick chans att gå på deras spelning för den kan jag leva på länge, så det tackar jag pappa för. 
Jag, Macke och Becca möttes även upp med Erika och Stefan mf innan vi drog till Bråvalla och vi var alla väldigt nöjda med Linkin Parks uppträdande, så även om det blåste och blev lite småkyligt så var det en helt underbar kväll/natt som jag sent kommer att glömma, vi slapp till och med regnet. 

Så det här blev en riktig toppenvecka som startade med en tvådagarstripp till Ullared med bästa tjejerna, som sen övergick till läkarbesök med det glädjande beskedet om att jag får ett break med cytostatikan i sommar så kroppen kanske får lite tid att återhämta sig. 
Och så toppar vi veckan med Chester, Mike och gänget i Linkin Park livs levande på en scen i Norrköping, det är nu man skulle kunna stanna tiden för en stund och bara njuta. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Ullis:

Förstår att det var en härlig upplevelse. Vi får vara glada att vi orkar roliga saker som vi vill göra. Själv lyssnade jag på Plura i onsdags i Floda kyrka utanför Katrineholm, det var också kul. Ha en bra helg//Ullis

Svar: Ja man mår så bra när man får göra roliga grejer, men denna vecka blev nog lite mycket av det goda för mig, för nu har jag varit helt slut i lite över ett dygn, men nu börjar jag komma på banan igen.😉
Bex

Kommentera här: