Två dagar i paradiset😆

Tur vi har stor bil. 

Jaha då var man hemma igen efter att ha spenderat två dagar med bästa brudarna i Ullared, två helt underbara dagar blev det i detta "paradis" med mycket skratt, shopping och god mat, dock något fattigare men vad gör väll det när man har haft så roligt som vi haft det. 
Välbehövligt nu så här inför morgondagens allvar, för imorgon har det blivit dax för läkarbesök med både röntgensvar och svaret på om jag kommer att få ha något uppehåll med cellgifter under sommaren. 
Känner mig måttligt nervös nu, så det är skönt att jag varit upptagen med så mycket annat de senaste dagarna att jag inte riktigt hunnit att tänka på eländet.
Och efter alla kilometer man vandrat inne i varuhuset dessa dagarna så borde man inte ha några problem att somna ikväll även om nervositeten finns där. 

Så nu laddar jag om till torsdagen och Bråvalla där Linkin Park kommer att spela, och för mig så är det egentligen bara det som är intressant, jag menar det är inte mycket som slår LP och deras gamla godingar. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Ullis:

Håller tummarna för bra besked.//Ullis

Svar: Tack, det gick bra.
Hur gick det för dig sist?
Bex

Kommentera här: