Får så dåligt samvete.

Vilken underbar vårpromenad❤

Den dagen jag får vakna på morgonen och må bra, den dagen saknar jag nåt oerhört. 
Vakna i sin säng och sträcka på sig gäspa lite grann och bara vara lite trött, den dagen vill jag så gärna få uppleva igen. 
Jag minns dock inte hur det känns att få må riktigt bra när man vaknar på morgonen för det var ju några år sedan det hände, vissa morgnar är bättre än andra men aldrig riktigt riktigt bra. 
Dom värsta morgnar är dom då jag vaknar och känner mig fruktansvärt bakis fast jag inte druckit en droppe alkohol, lite orättvist kan jag tycka, det är ju inte så att jag blir jättesugen på alkohol direkt då jag bara kan föreställa mig hur jag skulle må dagen efter😖
Om jag inte vaknar och känner mig bakis så har jag antingen huvudvärk, tung och yr i huvudet, ont i kroppen, värk i fötterna, alltid är det ju nåt och gärna nån kombination av olika saker oxå. 
Har även problem med slemhinnorna som tar mycket stryk av medicinerna och detta visar sig oxå på olika sätt, ibland sitter det i ögonen ibland i munnen men väldigt ofta i näsan, jag får mycket näsblod  samtidigt som jag är väldigt torr. 
Det går inte att dra upp alla känslor och biverkningar eftersom dom är så många, men att alltid behöva vakna och känna att man nog måste ta värktabletter för att överhuvudtaget komma igång med dagen är ingen rolig känsla. 
Men som Becca och jag konstatera på våran promenad idag så får man vara glad att det bara är på morgonen som man mår som väst och att det oftast avtar under dagen, jag menar vi kommer ju ur sängen iallafall. 
Jag får alltid lite dåligt samvete när jag klagar på mitt mående, för det finns alltid dom som har det värre eller dom som är så pass mycket yngre, så vad har då jag att klaga över egentligen. 

Fick läkartid hemskickat idag och vi ska dit redan i början av nästa vecka, så här går det fort vill jag lova då det var i början på denna veckan jag gjorde röntgen, nervöst värre men skönt att få det överstökat så pass fort ändå.

Nu blir det en hemmakväll med ungarna eftersom att Macke är ute och käkar med jobbet, men jag och Becca tog våran "torsdagsdrink" igår så vi blev inte utan iallafall😉
//Bex 

Kommentera här: