Ingen rast ingen ro.

Snyggaste målvakten i stan. 

Ja så börjar helgen lida mot sitt slut och så tänker man att vad skönt det ska bli med några dagars vila nu så här efter en skapligt aktiv helg, men så kommer man ju på att skola och dagis är ju stängt imorgon och jag ska dessutom gå och göra röntgen😩
Ja jag får väl passa på att vila uppe på sjukan när jag sitter och dricker vatten i 45 minuter innan själva röntgen ska utföras. 

Igår hade Liam sin innebandyskola och tro att han var stolt när han fick prova på att vara målvakt, svårt var det men jag tyckte han skötte sig jättebra killen min. 
Idag var det Linneas tur att dansa så då passade jag och Liam på att gå en liten sväng på stan och konstigt nog så hamnade vi i en leksaksbutik, chockerande.
Idag har vi dessutom haft värsta vårvädret så vi passade verkligen på att gotta oss i vårsolen, så vi har varit ute i stort sätt hela dagen, vi gick ut redan vid 10 i förmiddags och sen gick vi inte in igen förens det var dax att åka till Linneas dans på eftermiddagen, vi åt till och med lunchen ute på gården, så efter en lång dag ute i det fina vårvädret så skulle man kunna tycka att fröna borde bli trötta men näe, den enda som blev trött av detta var jag. 
Jag blir så slut i kroppen, jag blir liksom inte trött så jag vill sova men jag blir så trött i både huvudet och kroppen att jag inte har nån ork kvar till någonting egentligen, men man får väl vara glad över att tröttheten slår till på kvällen då vi inte ska göra nåt speciellt ändå. 
Men det var länge sedan jag mådde så här pass dåligt som jag ändå gör, jag vet inte om det kan bero på förkylningen som vägrar att släppa, den har hållit i sig i mellan 1,5-2veckor nu, så jag börjar tröttna kraftigt. 
Vill bara vakna på morgonen och kunna andas normalt igen och inte behöva snyta mig tills jag blir helt yr i huvudet. 
Skitförkylning, och jag vet ju att jag inte är ensam för jag tycker att var och annan person man pratar med har varit sjuk en längre tid. 
Jag tror minsann vi behöver sommar nu. 
//Bex 

Kommentera här: