Lyckan över att klara det själv.

Mitt lilla glassmonster❤

Ja då var denna helgen snart slut och jag måste väl säga att trots vissa ändringar i schemat så blev det en bra helg ändå. 
Idag var Linnea på sin dans som planerat men igår när vi kom till Liams innebandyträning så visade det sig att den var inställd på grund av att det spelades matcher i gympahallen. 
Liam blev självklart besviken så det var synd att vi inte fått den informationen, men vi var ju inte på sista träningen eftersom vi istället var på dop så information kanske hade gått ut då, men det var även andra föräldrar som kom och inte visste nåt om den inställda träningen. 
Lite trist då han inte har kunnat träna på 2 veckor nu, så han var ju väldigt peppad igår. 
Men vi tittade lite på matchen som pågick och sen åkte vi till biltema istället och käkade korv. 
Biltema är väl ett drömställe för "lata" föräldrar som jag. 
Lunch och sen fika efteråt för typ en hundring, det är väl som hittat och barnen är nöjda oxå. 
Och vi vet ju att lyckliga barn= lycklig mamma. 
Till kvällen beställde fröna tacomys och sen roliga klipp på tv:n så det fick det bli.
Och så länge jag slipper titta på Melodifestivalen så är jag väldigt glad. 

Men det bästa av allt är att helgen har gått så väldigt bra och jag har mått toppen, visst jag blev jättetrött igår kväll men vilken förälder blir inte det när man väl sätter sig i soffan och slappnar av.
Helt underbart att klara av att vara ensam med fröna en hel helg utan att bli trött, febrig eller förbannad då stubinen inte räcker till, och jag tror att även Macke tycker det är väldigt skönt då han kan slappna av när han vet att det går bra för mig här hemma. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Ullis:

Skönt att det blev en bra helg för er. Du kämpar verkligen på och är värd all beundran.

Svar: Tack snälla.
Bex

Kommentera här: