Jag vill inte vara sämre.

Ja men då har man väl spöat skiten ur ungarna i en runda minigolf idag uppe i folkparken😉
Näe vars men dom är ju inte lätta dom där banorna, men väldigt fina och att det är uppbyggt som norrköping stad är ju oxå roligt, det är ju dock en hel del vattenhinder som barnen eller speciellt Liam gärna hamnar i för då måste man fiska upp bollen med en håv och vilken unge tycker inte att det är roligt, så att jag vann var väl kanske mest för att jag faktiskt försökte undvika vattenhindren. 
Pensionärsrabatten kom ju även den till användning så det blir lite småsummor här och var. 
Men nu är det trots allt torsdag och dax för torsdagsdrink hemma hos Becca och det är jag värd så här efter en golfvinst. 

Fröna är hemma även imorgon då jag kände att dom flesta är ju faktiskt lediga när det är klämdag och då vill ju inte jag vara sämre utan låter då mina barnen vara hemma, synd bara att det är alldeles för kallt att åka till nån sjö och bada då det ska bli jättefint väder imorgon. 
Det är ju alltid lättare och dessutom mycket billigare att kunna åka och bada i det fria än att åka till ett badhus. 
Jaja jag har ju min pensionärsrabatt iallafall.
//Bex 

Kommentera här: