ORKA!!!!

Jag sa åt honom att han fasiken fick äta direkt från golvet nu för jag orkar bara inte med det här, och det var det han gjorde oxå😆

Det är sånt här som händer allt för ofta när man har barn som ska försöka vara självständiga och i den här familjen händer det väldigt ofta.
Och har jag då som idag varit och tagit cytostatika och blivit trött och lite hängig, jag har även gått och retat mig på människor eller rättare sagt en viss person som bara tänker på sig själv och skiter fullständigt i sin omgivning då han tror att alla ska rätta sig efter honom, (o näe, det är inte macke😂) ja då när något sånt här vardagligt händer såsom oljig pasta över hela köksgolvet så är man väldigt nära på att börja grina. 
Orken till att dammsuga upp all pasta och sen svabba bort den oljiga ytan finns liksom inte, ännu värre är om de spiller ut mjölk eller juice. 
Det är just sådana här situationer som en vanlig frisk morsa kan svära lite över och tycka är jobbigt, men i mitt fall blir detta 10 gånger värre då jag nästan tappar fotfästet och bara vill skita i allt och gå och lägga mig istället. 
Så snälla be mig inte att låta barnen få göra saker själva för då blir det jag som får städa i slutänden ändå och då är det fasiken bättre att hjälpa till ifrån första början. 
//Bex 

Kommentera här: