Supermorsan😆

Känner mig som västra supermorsan så här på fredagskvällen😉

Fredag och helgen är här, vad ska man då hitta på denna helg då Macke är borta och vädret ska vara bra.
Jo men eftersom att vi har årskort på Kolmården så åker vi väl dit och fördriver lite tid tänkte jag. 
Först hade jag tänkt att åka på riddarspelen i Ekenäs som går av stapeln imorgon, men då jag tror att det blir väldigt mycket folk och då det kostar en hel del så tänkte jag om och tar det billigare alternativet. 
Så nu står jag så här på fredagskvällen och steker pannkakor som vi ska ha med oss till lunch imorgon, vad gör man inte för sina barn, Näe vars men rent ekonomiskt blir det väldigt mycket billigare och vi slipper ju stå i matkö😉

Sen har denna helg lite annat att bjuda på oxå så det lär ju knappast bli någon lugn och tråkig helg det här. 
Men nu startar vi helgen med mys i soffan och let's dance final på tv:n. 
//Bex 

Kommentera här: