Vem behöver bo på landet??

Grönt och fint och så lilla kotte.

Näe men vem har sagt att man behöver bo på landet för att ha nära till djur och natur😂

Min/våran odling på balkongen börjar ta sig riktigt fint tycker jag, det är rädisor, morötter, sallad, tomater och diverse kärnor som fröna har planterat för att se om nånting dyker upp. 
Riktigt kul faktiskt och nu när det varit en hel del sol så har det bara smällt till ute på balkongen.  
Idag upptäckte vi även att vi har en igelkott som sover intill våran balkong, den är så söt och den verkar ju inte vara jätteskygg heller då den ligger här i rabatten mitt på blanka dagen. 
Misstänker att "han" kanske bosatt sig under våran balkong så vi döpte honom till Kotte Bernhard och hoppas nu på att han tänkte bo här hela sommaren och kanske till och med skaffa sig en liten kottefamilj. 
Sen har vi ett 20-30tal harar som springer omkring här ute på gårdarna oxå, så jag kan bara tänka mig hur många harungar det kommer ligga i buskarna här ute sen till våren/sommaren. 
Dom är ju så jädrans söta, det är jobbigt när fåglarna får tag i dom bara😰
Så Näe man behöver inte vara bosatt i skogen för att få uppleva lite djur, natur och "friluftsliv"
//Bex 

Kommentera här: