Driver morsan till vansinne.

(null)
Idag har en av mina ungar fått mig att tjuta av ilska. 
Det händer inte ofta även om jag har kort stubin och är väldigt känslig, men i dag var det droppen. 
Liam har nämligen valt att gå och sätta sig eller vad han nu gjort i en stor gyttje/lerpöl, han har alltså inte trillat i leran utan han har själv valt att bara rakt upp och ner satt sig i den. 
Han hade inte ens regnkläderna på sig som kanske tål lite mer utan han hade sin vanliga jacka och överdragsbyxor. 
Om det varit en olycka så hade jag absolut inte blivit så arg, men när han vet hur himla fel han har gjort så blir jag tokig. 
Alltså visst han är ett barn men så pass gammal är han så att han vet att man inte gör som han gjort. 
Till och med kläderna som han hade under ytterkläderna var leriga. 
Jag drog ihop alla kläder och stövlar i en påse och gick till tvättstugan, där finns ju stora diskhoar så man kan skölja bort leran innan man slänger in det i tvättmaskin, men självklart så var väll båda tvättstugorna uppbokade och det som typ alltid finns en tvättstuga ledigt. 
SATAN!!!!!!!
Och imorgon ska jag till Linköping och ta medicin så då kan jag gärna inte tvätta.
Så det blev av slänga in skiten i duschen och spola av allt där tills jag får chans att tvätta, Macke får väll rensa avloppet på lera sen. 
Jädrar vad arg jag blev, men det är väll som Macke säger han är ett barn och dom får för sig sådana här dumheter så man kan inte bli allt för arg, men det kommer nog dröja ett tag innan Liam får vara kvar nere på skolan själv efter hämtning, för tydligen så tror han att bara för att han har gått hem ifrån skolan så kan han göra vad han vill. 
Jädra unge😠
//Bex 

Kommentera här: