Många bollar har jag rullat.

(null)
Så var fröna åter tillbaka i skolan idag efter ett kort break och då passar jag på att göra allt det som jag inte hunnit denna veckan än. 
Storhandla hann jag att göra igår då mormor tog hand om fröna under tiden, så idag har jag varit och bytt till vinterdäck på bilen eller det var ju inte jag som bytte däcken men jag körde dit och hem, det blev även en tvätt så våran pärla blir extra fin inför vintern, sen har jag även tvättat då Linnea kom hem med en hög med västar ifrån innebandyträningen i måndags, vi går runt så att alla föräldrar får med sig västarna hem för tvättning och då är det skönt att ha tillgång till tvättstuga så man slipper ha västar hängandes i hela lägenheten.
Och sen eftersom att Linnea har sammandrag i innebandyn här hemma på lördag så bakade jag även lite chokladbollar till kioskförsäljningen. 
Phu det är tufft att vara morsa ibland men vad gör man inte för sina barn, men jag gör det faktiskt med glädje, och just chokladbollar var dom tokiga i ute på mitt gamla jobb BE så jag har liksom vanan inne, det har nog blivit några tusen chokladbollar som jag rullat genom åren.
Och fröna blev väldigt glada när dom kom hem då jag lämnat kvar lite smet så dom oxå fick rulla lite bollar, allt som är kladdigt är tydligen väldigt roligt. 
Imorgon har det blivit dax för utvecklingssamtal med Linnea och sen är det på kvällen öppet hus på frönas skola. 
På fredag har dom även skoldisko, jag kanske skulle sätta ihop ett dansnummer och svänga loss nere i gympasalen när dom minst anar det, shit vad förvånade dom skulle bli då, och förmodligen väldigt utskämda😂
//Bex 

Kommentera här: