Minnet blir knappast bättre....

Inte varit så jättepigg idag direkt.  (null)
Nu är jag inte speciellt kaxig vill jag lova, jag har nämligen åkt på en sån sjujädrans förkylning, ni vet en sån där förkylning som män brukar få som man kan jämföra med att föda barn🤧😂
Jag hade en lista på saker som skulle göras idag, jag hade t.ex tänkt ha tvättstuga, städa och plocka undan lite, rensa bort alla sommar och höst skor och tunna jackor, sådant som man inte använder under vintern, jag skulle även ha åkt och bytt Liams stövlar som jag igår köpte men som blev en storlek för stora, ungen måste ju ha ett par icke läckande gummistövlar och speciellt nu när nederbörden tydligen ska skifta mellan snö och regn de närmaste dagarna, så Macke fick faktiskt åka och och byta stövlarna direkt när han kom hem efter jobbet, för jag kom verkligen inte iväg.
Men utöver byte av stövlar var det inte mycket på den listan som blev gjort inte, och då har jag ändå inte haft någon feber, men näsan och ögonen rinner oavbrutet och det gör ont i hela ansiktet på mig, speciellt kinder och tinningar.
Så det har verkligen inte funnits nån ork till att göra nånting idag, så mycket soffhäng har det blivit med ett antal paket med näsdukar. 
Och självklart hade jag väll även glömt bort utvecklingssamtalet som jag skulle haft med Liam på skolan idag. 
Ja minnet blir ju knappast bättre när man drar till med ännu en sjukdom. 
Nu blir det att kurera sig med nässpray och halstabletter och hoppas på att förkylningen snart går över. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Krya på dig//Ullis

Svar: Tack❤️
Bex

2 Anonym:

Får man fråga vad dina symptom var när du sökte hjälp allra först?

3 Anonym:

Får man fråga vad dina symptom var när du sökte hjälp allra först?

Svar: Absolut, första gången jag träffade en läkare på vårdcentralen och då hade jag redan varit i kontakt med både Amningshjälpen och 1177 som båda sa åt mig att ta kontakt med vårdcentralen, och då var mitt vänstra bröst stort, stenhårt och omöjligt att rubba.
Bröstet var som cement och följde inte med hur jag än rörde på armarna.
Bröstvårtan var även indragen i vårtgården.
Man kände dock ingen knöl eftersom att de tre knölar som fanns i bröstet hade vuxit sig så stora så dom blivit till en, så när jag ett antal månader senare fick göra en biopsi så visade dom alla 4 (tror jag att det var) att det var cancer.
Så hela bröstet var angripet och var bara en stor cancerknöl.
/Bex
Bex

4 c:

Hej Rebecca,
Kontakta http://careoncologyclinic.com/ i London. De genomför en framgångsrik studie av fyra ”vanliga” läkemedel som påverkar cancerns metabolism där även patienter utanför England kan delta. De genomför även konsultationer på Skype. Läkemedlen kostar en drygt 1000-lapp var tredje månad.
/c
anticancer.blog

Svar: Tack, det ska jag kolla upp. 😉
Bex

Kommentera här: