Nu vill jag vila.

(null)
Oj vilken helg, igår lördag spenderade jag och fröna många timmar i idrottshallen då Linnea spelade matcher och då vi föräldrar ska finnas tillhands för att kunna hjälpa till med t.ex kanslit, kiosken och uppbyggnad av sarg mm. 
Linnea stod i mål för första gången och hon var grym om jag får säga det själv. 
Hon var riktigt fokuserad och följde bollen hela tiden, sen var det andra laget bättre då dom var både äldre och hade mer erfarenhet, men Linnea höll skapligt tätt i kassen ändå. 
Efter matcherna följde Linnea med en av lagkamraterna hem och lekte medan jag och Liam åkte hem och chilla lite, och tro att det var välbehövligt då jag var helt slut efter en dag i idrottshallen. 
Det tar på krafterna att vara bandymorsa😉
Till kvällen kom Becca och hade "lördagsmys" med oss då pappa Macke är runt och far i landet tillsammans med sitt bowlinglag den här helgen. 
Fröna var riktigt nöjda då dom äntligen hade någon att leka frisör på, dom tycker att det är alldeles för svårt att borsta och göra flätor i mitt hår, jag kan inte förstå vad dom menar. 
Idag söndag har vi verkligen tagit dagen som den kommer. 
Har varit och inhandlat vinterskor till Liam, skulle köpa till Linnea oxå men dom som vi först kollade på gick bara till storlek 35, men då Linnea nu har storlek 36 i skor så blev det inget med det, hon får helt enkelt börja kolla på vuxenskor. 
Det dröjer väll inte länge tills hon börjar sno mina skor då det nu bara skiljer 2 storlekar mellan oss😱
Nu ser jag fram emot en förhoppningsvis lugn vecka efter en helg som gjort mig lite mer trött än vanligt, har nån slags förkylning i kroppen oxå med en skitjobbig hosta som gör att jag får ont i revbenen. 
Så lite vila är nog på sin plats. 
//Bex 

Kommentera här: