Att vara i livet är ändå viktigast.

Med hårväxt på rätt ställe och utan kortison i kroppen så får man vara nöjd😉

Idag har jag gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle göra igen, och vad kan då det vara????
Jo jag har köpt mig en VÄLDIGT tight och snäv klänning😂😂
Visserligen svart så jag har ju inte gått ifrån min vanliga stil helt, men jag har nog inte haft på mig något så tight sedan innan jag blev gravid med Linnea. 
Jag bara kände att jag är så trött på mig själv nu och att jag hela tiden ska gå i modellen större i alla kläder bara för att man inte ska lägga märket till att jag inte har några bröst. 
Men nu när den större delen av magen har försvunnit så att jag åtminstone inte ser gravid ut i åttonde månaden så kände jag bara att jag oxå vill kunna dra på mig nåt lite mer kvinnligt. 
Tro mig att de kläderna som jag köpte till bröllopet i somras (byxor, blus och kavaj) var jag riktigt nöjd med och har använt en hel del, men det jag saknar är dom där riktigt kvinnliga kläderna, som då t.ex klänning. 
Så idag när jag var på stan tog jag med mig några svarta klänningar in i provhytten och fastnade då för denna, den är lite tuff, lite min vanliga stil (det vill säga inga spetsar och volanger) och så funkar den att ha utan löstuttat, ja jag ser visserligen ut som en "planka" men det skiter jag i, eftersom att den är svart, utan urringning och av lite kraftigare material så ser jag inte urgröpt ut iallafall. 
Jag hade självklart vilja haft tuttar och om inte situationen sett ut som den gör så hade jag nog opererat in nya bröst, men det är verkligen inte värt att sätta livet till bara för att se ut som "en normal tjej"
Så det är så här jag ser ut och det är bara att gilla läget, sen måste jag väll säga att efter man har sett foton på sig själv som skallig och kortisonsvullen så är jag rätt nöjd med hur jag ser ut idag, ribban ligger liksom inte så högt😉
//Bex 

Kommentarer:

1 Åsa K:

Skitsnygg, både klänning och du 👌🏻👏🏻 Tänk vad kortison gör med kroppen 😰 Stor kram och fortsätt ditt positiva tänkande 👊🏻👊🏻

Svar: Tack.
Ja kortisonet är förjävligt😞
Bex

2 Challe:

Vilken snyggingen

Svar: Ja föstå vilken tur din son har😂
Bex

Kommentera här: