Fullspäckad helg.

Mina älskade ungar. 
Jag älskar dom så mycket även om dom många gånger kan reta gallfeber på en.  (null)
Snart helg och den är välfylld vill jag lova.
Imorgon efter skola och jobb blir det tacomys och lek för barnen hemma hos dom gamla grannarna Olle och Johanna.
På lördag är det först innebandyträning och sen ska jag för ovanlighetens skull följa med Macke till bowlinghallen för middag och festligheter med resten av bowlinglaget och deras respektive, nån gång måste man väll visa sig tänker jag, och jag tror nog att det kan bli rätt trevligt.
En välbehövlig kväll tillsammans med min man och utan våra barn om inte annat, och det går åt ibland, speciellt eftersom att det är lov nästa vecka, så jag behöver nog all styrka jag kan få😆
På söndag har Linnea sitt första sammandrag med innebandyn och hon är taggad till tusen, ska bli riktigt kul för henne. 
Sen har vi en hel vecka framför oss som vi ska försöka fylla med olika aktiviteter, frågan är bara vad🤔
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Halloween på Kolmården

2 Anonym:

Halloween på Kolmården

Svar: Näe det blir det inte, fröna tycker att det är för otäckt👻
Bex

Kommentera här: