Läkarens framtidsplaner.

Japp imorgon har det blivit dax för ett sånt där läkarbesök igen då jag/vi ska få röntgensvar och närmaste tidens planer med mediciner och annat. 
Macke sa igår att han inte känner sig speciellt nervös för röntgensvaren denna gång, han tror att allt kommer att vara oförändrat som det varit de senaste gångerna, och jag hoppas och tror att han kan ha rätt.
Men det jag är lite nervös över denna gång är hur dom kommer göra med medicin/cellgifter och om jag isåfall kommer att börja må sämre igen. 
Nu har jag ändå mått bra en längre tid, eller bra för att vara mig kanske man ska tillägga. 
Hur det kändes att må bra förr innan man blev sjuk och fullproppad med mediciner det kommer jag fasiken inte ihåg, så jag har inte så mycket att jämföra med. 
Utan när jag mår bra i dagsläget så är det när jag inte har några allvarligare biverkningar, huvudvärk eller ömmande kroppsdelar, då när jag slipper allt detta så är det en bra dag, men om jag nu ska börja med cytostatika igen är ju sannolikheten stor att mitt välmående kommer att rubbas, kanske inte direkt men successivt. 

Jaja man ska väll inte börja oroa sig i förtid, vi vet ju inte ens hur provsvaren ser ut än, och kroppen kanske har återhämtat sig så pass bra att det dröjer innan biverkningarna kommer. 
Man kan alltid hoppas iallafall. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Håller tummarna för dig.//Ullis

Svar: Tackar, allt såg väldigt bra ut❤️❤️
Bex

Kommentera här: