Lovet är igång😉

Ungarna som tävlar i allt även i lekparken, vem trillar först.  (null)
Ja då var höstlovet igång och vi startade upp det lite enkelt med en cykeltur i det fina vädret till en affär där vi inhandlade fikabröd, cyklade sedan förbi en lekpark innan vi åkte hem och gjorde varm choklad, och det gick åt vill jag lova för satan vad kallt det va, visserligen sken solen men vad gör det när det blåste svinkalla vindar, men det var nog mest jag som led av det😉
Senare blev det lek med grannbarnen och till sist åkte Linnea för att träna innebandy där även Liam fick vara med och träna med tjejerna. 
Så det blev inte så speciellt avancerat så här i början av lovet. 
Det är ju synd att mina ungar tycker att Kolmårdens halloween är alldeles för skrämmande och otäck för annars hade det varit ett perfekt tidsfördriv någon av dom kommande dagarna i veckan, eftersom att årskorten gäller året ut så hade det inte kostat oss nånting heller. 
Men jag ska inte utsätta mina barn för rysligheter som kan ge dom mardrömmar. 
Så vi får se vad vi hittar på resten av veckan. 
Nåt dyker säkert upp och nån av dagarna behöver jag gå och ta spruta så då kan det bli några timmar på frita för ungarna. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Var ute på Kolmården idag och det var inget otäckt allas om man jämför med förra året.
Dom håller sig på lite avstånd och ingen skådis har masker på sig. Visst är dom utklädda med inte hårdsminkade som förra året.

Svar: Åh tack vad bra, då ska jag fråga ungarna om dom vågar sig dit.😉
Bex

Kommentera här: