Min kropp, mitt val.

Idag har jag gjort nånting för bara mig, nånting som betyder något för mig och som jag känner att jag inte behöver förklara för någon annan som inte delar min mening. 
Alla tycker vi olika och jag vet att det är många som absolut inte ser någon mening med att smycka sin kropp med tatueringar, men jag själv tycker det är snyggt och printar gärna in saker på kroppen som betyder något för mig. 
Och om jag ska vara riktigt ärlig så skiter jag rent i vad andra tycker i denna frågan, det är min kropp och jag gör vad jag vill med den. 
Att folk tycker olika är ju inget nytt direkt, så är det ju i allt, stil, smak, politik ja vad tycker vi inte olika om egentligen. 
För ett antal år sedan så fick jag ett presentkort på tatuering utav Becca i julklapp, så meningen var att jag skulle gjort denna tatueringen för länge sedan men då det kommit lite annat emellan så har det inte blivit av. 
Men så i somras efter sångaren Chester Bennington i Linkin park plötsliga bortgång så kände jag att det nu var dax att fixa den där tatueringen.
Det är textraden ifrån min absoluta favoritlåt crawling som jag tycker passar in väldigt bra på mig och min situation även om det inte är just denna sjukdom som Chester sjunger om. 
Men i det stora hela så betyder texten att "det kryper i skinnet och dom här såren kommer aldrig att läka" och ja det är precis så det är. 
En text som betyder något för mig och som är skrivet utav min idol. 

Så nu pryder denna textrad min vänstra axel och jag känner mig väldigt nöjd.
//Bex 


Kommentarer:

1 Ullis:

Hej dej!! Bra inställning.

Svar: Tack❤️
Bex

Kommentera här: