Ser helt bedrövlig ut.

(null)
Söndag och det står en ny vecka och väntar, och jag inte misstagit mig så blir det en lugn vecka för mig. 
Inga egentliga måsten utan jag kan göra allt i min egen takt. 
Det är dock skolråd på frönas skola imorgon som jag tänkte medverka på då det ska tas upp lite om renovering och skolans ytskikt. 
Jag tycker att skolan ser helt bedrövlig ut och behöver sig ett rejält lyft, och sen har jag ju själv varit med om att försöka påverka till att få bort det lilla "skjulet" som står mitt på skolgården som gör mer skada än nytta då det blivit nåt hak för helt fel personer på kvälls och nattetid. 
Så jag lär väll gå på mötet imorgon och se vad dom kommer fram till eller om man själv kanske kan göra någon inverkan.
Så imorgon får det bli Macke som tar Linnea till innebandyn, det är ju viktigt att träna nu innan nästa helgs sammandrag som Linnea ska åka med på. 
Hon vill dock inte att varken jag eller Macke åker med första gången då hon tycker att det blir mer nervöst med oss där. 
Så denna gången får vi bli hemma, inte oss emot i och för sig då jag och Macke ska på fest dagen innan😉
Men det hade ju självklart varit kul att varit med och tittat, men vi får vänta tills nästa match som ska spelas på hemmaplan dessutom. 
//Bex 

Kommentera här: