Det finns en del fördelar.

Ibland är man glad att man bor i lägenhet. 

Idag efter jag varit på sjukan och tagit prover så har jag i stort sätt bott i tvättkorgen. 
Det är vid sådana här tillfällen som man är väldigt glad att man bor i lägenhet och i en större förening dessutom som har flera tvättstugor så att inte alla måste trängas i en och samma. 
Många har även tvättmaskin och torktumlare hemma i lägenheterna, och så även vi, men när man har så mycket att tvätta så är det väldigt skönt att kunna få allt gjort på en och samma dag och även få tvätten torr direkt, våran torktumlare har även börjat att strula här hemma i lägenheten så den bara dör mitt i tumlandet och går inte att sätta igång igen, jag menar det är ju inte så roligt att hänga sängkläder och underkläder på tork i hela lägenheten. 
Så att bo i lägenhet och ha tillgång till tvättstuga är inte alltid så dumt😉
Så nu såhär ett antal timmar senare så är tvättkorgen tom, för ett litet tag iallafall. 
Känner jag den här familjen rätt så dröjer det inte länge innan man måste sätta igång en maskin igen. 
Men nu kan jag lugnt och stilla åka till Linköping och ta behandling imorgon utan att känna stressen över att jag har en massa tvätt som väntar på mig här hemma. 
//Bex 

Kommentera här: