Lever i nuet.

Vi har det verkligen bra här nere i Spanien, vädret är kanon, vattnet/havet är varmt och skönt, jag har aldrig sett min man bada så mycket som han gjort på denna resan och det säger ganska mycket då han vanligtvis är en riktig badkruka. 
Fröna är nöjda även om dom gnäller och tjurar ibland, men det är ju barn så vad kan man begära, största delen av dagen är dom glada iallafall. 
Jag lever verkligen i nuet och slappnar av från allt helt och hållet, för jag vet ju vad som väntar när jag väl kommer hem, men just precis i detta nu så är jag inte sjuk. 
Jag fick riktigt ont i ryggen för några dagar sedan som drog sig vidare fram emot bröstet så jag nästan fick svårt att andas, och visst blir man aningen orolig men som tur var så släppte det efter någon dag så det var väll någon muskel som fått sig lite stryk eller nåt liknande. 

Idag så här näst sista dagen så har vi varit på en så fin och bra restaurang nere vid hamnen.
Riktigt god mat där dom stekte köttet framför oss på bordet, jättegod dessert, och väldigt trevlig personal. 
Absolut prisvärt. 
Fröna avslutade kvällen med att hoppa studsmatta med sele då dom fortfarande hade lite av sina egna pengar kvar.
Och själv fick jag med mig två t-shirts med döskallar på hem ifrån marknaden❤️  
Imorgon blir det sista dagen och då ska det packas, städas och förberedas inför hemresan på måndag, men först lär det nog bli beachen. 
//Bex 

Kommentera här: