"Mamma, du ser väldigt trött ut"

Liam i sitt esse på innebandyplan och Linnea har haft sitt efterlängtade kalas.

Så nu är mamma trött😉

Ja då han man styrt upp ett barnkalas idag då, och jag tyckte nog att vi lyckades ganska bra ändå. 
Barnen verkade ha kul iallafall och det är väll det som är hela meningen med just barnkalas. 
Ungarna har lekt, dansat disco, ätit glass, och öppnat presenter.
Typ dom sakerna som ett barnkalas går ut på. 
Då Linnea bjudit både tjejer och killar på kalaset så gick det ju ganska vilt till men vi tog oss igenom ett 2 timmarskalas utan några större skador. 

Även Liams innebandyträning började idag efter sommaruppehållet, så i förmiddags satt jag och Linnea som åskådare och hejade på våran lille Liam som var så nöjd över att få börja träningen igen, som han har väntat.  
Så nu efter en lång dag med mycket aktiviteter så är det extra skönt att slänga sig i soffan. 
Linnea sa till och med när vi kom hem efter vi varit iväg och ätit kvällsmat (eftersom att jag inte orkade laga mat själv) att hon tyckte jag såg väldigt trött ut, och hon har så rätt, jag är klippt färdig efter denna dagen, så imorgon blir det nog inte mycket gjort. 
//Bex 

Kommentera här: